آرین تیموری سرشت

آرین تیموری سرشت از متخصصان برتر برنامه و نویسی ،هّک و کرک سیستم عامل اندرویدی

آرین تیموری سرشت

آرین تیموری سرشت از متخصصان برتر برنامه و نویسی ،هّک و کرک سیستم عامل اندرویدی

او قادر به انواع حملات سایبری و اینترنتی است . از جمله توانایی های وی می توان به موارد ذیل اشاره کرد .
⭕۱- BRUTE FORCE

می توان گفت این روش قدیمی ترین تکنیک هک است،

⭕۲- .M.I.T.M

این روش که مخفف کلمات Man in The Middle است همانطور که از نامش پیداست، مثل یک واسطه در تمام درخواست هایی که از سمت کاربر به سرور ارسال می گردد دخالت و جاسوسی می کند.

در حملات MITM هکر می تواند کار های زیر را انجام دهد:

فایلهای دانلود شده شما را با هر فایلی که می خواهد جایگزین کند.
شما را به وب سایت های دیگری که مقصودتان نیست هدایت کند.
تمام تاریخچه (history) مرورگر ها و تایپ های شما را ببیند.
اگر پورتی باز باشد به تلفن همراه شما متصل شود.

جالب است بدانید این نوع از هک معمولا در مکان های عمومی که سرویس وای فای ارائه می دهند اتفاق می افتد مثل کافی شاپ ها، ایستگاه های قطار و مترو، رستوران ها، کتابخانه ها و غیره.

بنابراین توصیه می کنم برای محافظت از اطلاعات خود در مقابل هک شدن به روش MITM هرگز از وب سایت و ایمیل هایی که اطلاعات مهم شما در آن است،از طریق سرویس وای فای عمومی استفاده نکنید.
⭕۳- KEYLOGGING

دنیای هک تازه از اینجا شروع می شود. KEYLOGGING قدیمی ترین و پر استفاده ترین روشی است که برای هک کردن اطلاعات مردم از آن استفاده می کنند.این روش از تمام کارهایی که روی سیستم انجام می شود لاگ ایجاد می کند و این اطلاعات به صورت دوره ای به سرور هکر ارسال می شود.
کی لاگر های حرفه ای از امکاناتی استفاده می کنند که میتواند از صفحه نمایش قربانی عکس بگیرد و طوری آن را بین بقیه فرآیند ها پنهان کند که کاربر متوجه نشود.
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌توجه ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
به دلیل مسائل امنیتی از اینجا ب بعد تنها اسم نوع هک را بیان میکنیم و اگر شما کنجکاو شدهداید میتوانید با سرچی ساده در گوگل بیشتر یاد بگیرید درباره این نوع هک.

⭕۵_PHISHING
⭕۶_SQL INJECTION
⭕۷_حمله DDOS

بایگانی

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...